Regulamin imprez

REGULAMIN IMPREZ

Stowarzyszenia „Uniwersytet Trzeciego Wieku” w Nowym Targu

z dnia 30.12.2019

§ 1

Imprezą nazywamy dobrowolne zebranie członków UTW w celu realizowania tematu imprezy.

§ 2

Imprezy dzielimy na:

  1. Własne – każdy punkt programu imprezy ustalony jest całkowicie przez członków UTW i w całości nadzorowany przez wyznaczonego członka UTW,
  2. Współorganizowane – imprezy, w których głównym organizatorem jest podmiot zewnętrzny (np. biuro podróży) i on ponosi odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie imprezy wg obowiązujących przepisów. Rola UTW ogranicza się do działań pomocniczych przy organizacji imprezy, aby ułatwić członkom sprawniejsze załatwienie formalności,
  3. Jednorazowe – kiedy którykolwiek składnik imprezy nie powtarza się,
  4. Cykliczne – odbywają się cyklicznie w wyznaczonych terminach i mają taki sam format w ustalonym cyklu czasowym.

§ 3

Termin ogłoszenia imprezy musi być co najmniej 1 miesiąc przed datą imprezy. Ogłoszenie należy umieścić na stronie internetowej UTW i powinno zawierać:

  1. Temat imprezy (nazwę),
  2. Plan imprezy,
  3. Datę i godzinę rozpoczęcia (ewentualnie czas trwania), miejsce zbiórki,
  4. Sposób transportu,
  5. Sposób finansowania z podaniem daty zapisów i dokonywania wpłat (rat),
  6. Dane organizatorów i kontakt (nr telefonu),
  7. Inne informacje potrzebne do prawidłowej organizacji imprezy.

§ 4

Organizator imprezy winien dołożyć wszelkiej staranności, by w miarę możliwości poszczególne koszty imprezy były wyszczególnione w ogłoszeniu z § 3, to jest:

  • Koszt biletów,
  • Koszt przejazdu,
  • Koszt ubezpieczenia,
  • Koszt przewodnika itp.

§ 5

W przypadku organizowania imprez własnych każdorazowo wyznaczony będzie zespół co najmniej 2-osobowy zajmujący się organizacją i rozliczeniem imprezy. Nazwiska i imiona oraz kontakt do organizatorów imprezy będzie podawany przy ogłoszeniu imprezy.

§ 6

Do obowiązków organizatorów imprezy należy:

  1. Ogłoszenie imprezy w sposób przewidziany w § 3 Regulaminu,
  2. Czuwanie nad zbiórką wpłat na imprezę i w tym zakresie współpraca ze skarbnikiem i kasjerem,
  3. Udzielanie wszelkich informacji przed imprezą,
  4. Z dołożeniem wszelkiej staranności dokonywanie wszelkich działań podczas samej imprezy,
  5. Dokonanie rozliczenia finansowego imprezy
  6. Wypełnienie „Karty Imprezy” w terminie 10 dni od zakończenia imprezy,
  7. Przestrzeganie wytycznych założonych w budżecie.

§ 7

Rezygnacja z imprezy własnej może odbyć się za osobistym porozumieniem z organizatorem imprezy i ustaleniem możliwości zwrotu całości lub części kosztów. Poszukiwanie zastępstwa spoczywa całkowicie na osobie rezygnującej. W terminie 2 tygodni przed planowanym rozpoczęciem imprezy nie ma możliwości odzyskania należności w żadnej części.

§ 8

Rezygnacja z imprezy współorganizowanej odbywa się na zasadach ustalonych przez organizatora głównego. UTW nie będzie pośredniczyć w negocjacjach między stronami.

§ 9

Zarówno przy imprezach własnych jak i współorganizowanych, których wartość przekracza 200 zł, wszelkie dodatkowe ustalenia, wnioski, pytania pomiędzy uczestnikiem a organizatorem należy obligatoryjnie wnosić w formie pisemnej z zachowaniem terminów określonych w § 3 i § 7.

§ 10

Z dniem 1.01.2020 r. uruchomiona zostaje skrzynka, gdzie można w formie pisemnej zgłaszać propozycje i uwagi na temat imprez. Skrzynka znajduje się w biurze UTW.


UCHWAŁA NR 21/2015

Zarządu Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Nowym Targu

z dnia 23.11.2015

w sprawie: obciążenia kosztami imprezy

Na podstawie §27 pkt 11 Statutu Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Nowym Targu, Zarząd postanawia:

  1. Obciążać kosztami imprezy członków, którzy w terminie do 5 dni przed terminem imprezy nie zgłosili organizatorowi swojej rezygnacji.
  2. Z pkt 1. wyłącza się wypadki, zdarzenia nagłe.
  3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

UZASADNIENIE

Członek, który osobiście zapisuje się na organizowaną imprezę, jest zobowiązany do jej uczestnictwa. Nie może zdarzać się sytuacja kiedy członek nie zgłasza się na imprezę bez powiadomienia biura UTW, a tym samym blokuje miejsce innej osobie. Chcąc uniknąć takich sytuacji Zarząd na posiedzeniu w dniu 23.11.2015 r. w celu zdyscyplinowania członków podjął uchwałę o obciążaniu kosztami imprezy daną osobę. W terminie do 5 dni przed organizowaną imprezą można odwołać uczestnictwo bez ponoszenia kosztów. W term inie krótszym niż 5 dni członek zostaje obciążony kosztami osobowymi całej imprezy. Wyjątek stanowi nagłe, niespodziewane zdarzenie!!

Zgłoszenia na imprezę, wycieczkę itp. będą przyjmowane tylko osobiście!!

REGULAMIN IMPREZ

Stowarzyszenia „Uniwersytet Trzeciego Wieku” w Nowym Targu z dnia 30.12.2019

§ 1

Imprezą nazywamy dobrowolne zebranie członków UTW w celu realizowania tematu imprezy.

§ 2

Imprezy dzielimy na:

  1. Własne – każdy punkt programu imprezy ustalony jest całkowicie przez członków UTW i w całości nadzorowany przez wyznaczonego członka UTW,
  2. Współorganizowane – imprezy, w których głównym organizatorem jest podmiot zewnętrzny (np. biuro podróży) i on ponosi odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie imprezy wg obowiązujących przepisów. Rola UTW ogranicza się do działań pomocniczych przy organizacji imprezy, aby ułatwić członkom sprawniejsze załatwienie formalności,
  3. Jednorazowe – kiedy którykolwiek składnik imprezy nie powtarza się,
  4. Cykliczne – odbywają się cyklicznie w wyznaczonych terminach i mają taki sam format w ustalonym cyklu czasowym.

§ 3

Termin ogłoszenia imprezy musi być co najmniej 1 miesiąc przed datą imprezy. Ogłoszenie należy umieścić na stronie internetowej UTW i powinno zawierać:

  1. Temat imprezy (nazwę),
  2. Plan imprezy,
  3. Datę i godzinę rozpoczęcia (ewentualnie czas trwania), miejsce zbiórki,
  4. Sposób transportu,
  5. Sposób finansowania z podaniem daty zapisów i dokonywania wpłat (rat),
  6. Dane organizatorów i kontakt (nr telefonu),
  7. Inne informacje potrzebne do prawidłowej organizacji imprezy.

§ 4

Organizator imprezy winien dołożyć wszelkiej staranności, by w miarę możliwości poszczególne koszty imprezy były wyszczególnione w ogłoszeniu z § 3, to jest:

  • Koszt biletów,
  • Koszt przejazdu,
  • Koszt ubezpieczenia,
  • Koszt przewodnika itp.

§ 5

W przypadku organizowania imprez własnych każdorazowo wyznaczony będzie zespół co najmniej 2-osobowy zajmujący się organizacją i rozliczeniem imprezy. Nazwiska i imiona oraz kontakt do organizatorów imprezy będzie podawany przy ogłoszeniu imprezy.

§ 6

Do obowiązków organizatorów imprezy należy:

  1. Ogłoszenie imprezy w sposób przewidziany w § 3 Regulaminu,
  2. Czuwanie nad zbiórką wpłat na imprezę i w tym zakresie współpraca ze skarbnikiem i kasjerem,
  3. Udzielanie wszelkich informacji przed imprezą,
  4. Z dołożeniem wszelkiej staranności dokonywanie wszelkich działań podczas samej imprezy,
  5. Dokonanie rozliczenia finansowego imprezy
  6. Wypełnienie „Karty Imprezy” w terminie 10 dni od zakończenia imprezy,
  7. Przestrzeganie wytycznych założonych w budżecie.

§ 7

Rezygnacja z imprezy własnej może odbyć się za osobistym porozumieniem z organizatorem imprezy i ustaleniem możliwości zwrotu całości lub części kosztów. Poszukiwanie zastępstwa spoczywa całkowicie na osobie rezygnującej. W terminie 2 tygodni przed planowanym rozpoczęciem imprezy nie ma możliwości odzyskania należności w żadnej części.

§ 8

Rezygnacja z imprezy współorganizowanej odbywa się na zasadach ustalonych przez organizatora głównego. UTW nie będzie pośredniczyć w negocjacjach między stronami.

§ 9

Zarówno przy imprezach własnych jak i współorganizowanych, których wartość przekracza 200 zł, wszelkie dodatkowe ustalenia, wnioski, pytania pomiędzy uczestnikiem a organizatorem należy obligatoryjnie wnosić w formie pisemnej z zachowaniem terminów określonych w § 3 i § 7.

§ 10

Z dniem 1.01.2020 r. uruchomiona zostaje skrzynka, gdzie można w formie pisemnej zgłaszać propozycje i uwagi na temat imprez. Skrzynka znajduje się w biurze UTW.


UCHWAŁA NR 21/2015

Zarządu Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Nowym Targu

z dnia 23.11.2015

w sprawie: obciążenia kosztami imprezy

Na podstawie §27 pkt 11 Statutu Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Nowym Targu, Zarząd postanawia:

  1. Obciążać kosztami imprezy członków, którzy w terminie do 5 dni przed terminem imprezy nie zgłosili organizatorowi swojej rezygnacji.
  2. Z pkt 1. wyłącza się wypadki, zdarzenia nagłe.
  3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

UZASADNIENIE

Członek, który osobiście zapisuje się na organizowaną imprezę, jest zobowiązany do jej uczestnictwa. Nie może zdarzać się sytuacja kiedy członek nie zgłasza się na imprezę bez powiadomienia biura UTW, a tym samym blokuje miejsce innej osobie. Chcąc uniknąć takich sytuacji Zarząd na posiedzeniu w dniu 23.11.2015 r. w celu zdyscyplinowania członków podjął uchwałę o obciążaniu kosztami imprezy daną osobę. W terminie do 5 dni przed organizowaną imprezą można odwołać uczestnictwo bez ponoszenia kosztów. W term inie krótszym niż 5 dni członek zostaje obciążony kosztami osobowymi całej imprezy. Wyjątek stanowi nagłe, niespodziewane zdarzenie!!

Zgłoszenia na imprezę, wycieczkę itp. będą przyjmowane tylko osobiście!!


Skip to content